Kireçlenme Ne İyi Gelir

Kireçlenme, kemiklerin ucunda bucak vadi kıkırdak dokunun giderek aşınması ve yıpranması ile ortaya çıkan bir rahatsızlıktır. Giderek kötü ezgiatlar gerçekleşebilir. Kemikler parçalanarak eklem süresince birikmeye çıbanlayabilir. Bu kalıp vücutta iltihabi bir süreci ve sonrasında ağrı ataklarını ortaya çızevcer. 40 yaşın üstündeki bireylerde daha okkalı görülür. Hassaten pahal yük kaldırmak kabil güçlü fiziki hareketlerde mevcut insanlarda, daha okkalı rastlanmaktadır. Eklem kireçlenmesi, eklem emrazının da kök nedenlerinden biridir. Kireçlenmeden diz, kalça, dal, bel ve çıbanparmak eklemleri etkilenir. Yaşın artması, aşırı kiloluluk, eklemlerin aşırı kullanımı ve kalıtım bilimi yatkınlıklar riski fazlalıkrır. Eklem Kireçlenmesini Önlemek İçin Tagaddi Önerileri Bereketli gür kez tüketin. Sutaş, eklemlere takviye katkısızlar. Bu yüzden her gün en azca 8 boduç kez içmek gerektiğini ihmal etmeyin. Suyun haricinde süt, kefir, katık kabil yüce kalsiyumlu besinler de, kemik katkısızlığına katkı katkısızlar. Göveri ve ürün tüketin. Kemik katkısızlığı için, vitamin ve minerallerin kararlı bir şekilde kırmızıınması önerilir. Bu yüzden vitamin ve mineral değeri yüce olan göverti ve meyveleri beslenmenize ekleyin. Yağlı kırmızı ten tüketimini azaltın. Kırmızı ten tüketimi, hayvansal proteinlerin okkalı gelgelı sonucunda idrarla bile kalsiyum atımını fazlalıkrır. Kemik katkısızlığını savunmak için kırmızı ten tüketimini azaltın. Bunun adına fasulye, mercimek, bezelye kabil protein itibarıyla ensesi kalın bakliyatları beslenmenize ekleyin. Yağlı balık tüketimini fazlalıkrın. Omega 3 itibarıyla ensesi kalın olan yağlı balıklar, eklem emrazına karşı çok etkilidir. Hamsi, somon, orkinos kabil balık türlerinin tüketimi, kemik katkısızlığını yapıcı yönde etkiler. Yeşil çkamer için. Yeşil çkamer, eklem kireçlenmesinde yapıcı etkilere sahiptir. Antioksidan ve anti-inflamatuar etkilere malik evetğu için, kemiklere takviye evet. Hassaten kireçlenmeden meydana gelen ağrılara ve şmeslekkinliğe de dobra gelir. Kalça kireçlenmesini azaltmak için yemeniz gerekenler; Yapılan aralıkştırmalara göre ürün ve göverti itibarıyla ensesi kalın beslenmek, kalça kireçlenmesi riskini azaltır. Bu sebzelerin tesirli bileşeni diallil disülfitindir. Elma, muz, armut, şeftali, kavun, üzüm ve kuru meyveler, soğan, pırasa ve solukmsak kabil sebzeler kalça kireçlenmesi riskini azaltır.

kireçlenme ne iyi gelir